9 kg..

2010-10-27 @ 15:17:19
Än hur mycket jag försöker går det inte att banta ner min väska något mer! Jag har till och med plockat bort lite underkläder för att få den lättare.. Vet inte riktigt vad det är som väger? Har fyllt schampo, tvål, balsam och sådant i små reseförpackningar för att det ska bli lättare. Jag har plockat ur min sminkväska och lagt en mascara i necessären - riktigt illa! Men jag vet ju vad som väntar, orkar inte gå och bära på en tung väska när det är 30 grader varmt. När vi åkte till London vägde min väska kring 15 kg och var dödstung.

Nog gnäll om det! Nästa problem: fick nyss veta av resebolaget vi bokat genom att de fortfarande inte fått bekräftat från flygbolaget att de fixar mat jag kan äta på flygresan.. Vad är problemet egentligen? Stort problem för mig i alla fall då jag inte får ta med mig egen mat innanför gaten och det brukar bara finnas frukt för min del att köpa i gaten för utrikesflyg på Arlanda. Det låter inte bra med 10 timmar i luften utan mat.

Annars flyter allt på bra här, allt är packat och utskrivet vad vi vet. Det är däremot svårt att välja vilka böcker vi ska ta med och hur många. Ikväll blir vi bjudna på middag igen, vi har det väldigt bra just nu måste jag säga. Fast om en vecka ligger vi på en strand och gottar oss i solen - inte helt fel det heller!!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS