Sol och bad!

2010-11-17 @ 10:13:40
Hela dagen har spenderats vid och i poolen och havet! Vi har haft en jatteskon dag och har bara njutit av tillvaron. Jag har smorjt in mig hela dagen med sollotion sa jag har inte brant mig, far se hur Patte ser ut sen.. Det verkar som han har klarat sig an sa lange i alla fall!

Jag har samlat fler snackor som jag ska ta hem och gora smycken av, hoppas de klarar av att bli borrade i. Ikvall ar sista kvallen pa det har hotellet sa vi ska nog bara vara inne ikvall. Kanske blir lite biljard och pingis, tror det ar nagon som ar sugen pa revansch i biljard.. Sjalv har jag redan fatt min i pingis igar, HA!
Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej på er! Vill bara berätta att jag ska på fest till Ulf i kväll dricka vin och ha jättekul:)Kram

2010-11-19 @ 18:01:16

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS