Nya planer!

2010-11-16 @ 06:15:26
Nu har vi bokat fler natter pa on fast pa ett nytt hotell, har har de bara dyra rum ledigt sa pa torsdag flyttar vi pa oss. Dar bor vi tre natter sen tankte vi aka till vastra delen av landet for att fa se en bit av Krabi och da besoka Koh Phi Phi. Jag tror att det ser lite annorlunda ut dar an har sa det blir roligt!

Igar blev det biljard och pingis igen, och igen vann jag i biljard och Patrik vann i pingis. Sen forsokte vi fota fladdermossen som flyger omkring har, det gick ganska bra fast vi blev valdigt skramda av dem da de susade forbi typ tva centimeter fran orat hela tiden. Patrik brande sig igar - igen!! Ibland forstar jag inte hur jag orkar forsoka fa honom att smorja in sig med sollotion, det ar helt omojligt men det ar sa svart att lata bli att saga nagot da jag vet att jag har ratt. Envis mot envisare ungefar!

Vi har forsokt ligga vid vattnet idag igen men det borjade regna och aska sa nu vet vi inte riktigt vad vi ska gora.. Kanske blir det lite pingis! Vi har det jattebra som sagt och tiden gar for fort.. Vi hors!
Kommentarer
Postat av: Marcus Ö

Hej Lisa! Ni verkar ju ha det hur bra som helst! Du får ge mig Thailand-tips sen när du kommer hem!:) Hälsa Patrik

2010-11-17 @ 09:39:01

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS