Manet.

2010-11-19 @ 07:07:40
Lite lustigt att nu nar jag loggar in pa min blogg sa har min pappa kommenterat och varnat om maneter. Lite for sent for igar lyckades Patrik bli brand av en. Precis utanfor vart nya hotell kanske 10 meter ut pa valdigt grundt vatten.. Jag hade just borjat rora mig in mot stranden och Patrik lag och flot kvar och da for det en manet over hela hans vansterarm.. Han skrek och jag tankte nu ar det kort men ingen av hotellpersonalen reagerade som vi och det visade sig att det inte var dodligt farligt utan gav bara riktiga brannskador! Det blev battre efter nagra timmar och innan det var dags att sova var allt ganska bra igen.. Drama!!

Hur som helst hade vi en ovanligt harlig dag innan detta hande! Vi var ute och gick efter stranden och kom valdigt avsides fran alla hotell dar vi lag och snorklade och tittade pa krabbor. Sen hyrde vi en kajak och paddlade ut till en obebodd o som vi kikade runt lite pa. Pa vag dit traffade vi pa flygfiskar, de hoppade efter ytan precis som da man kastar mackor med stenar - valdigt kul att se!

Sen efter allt det har sa blev det ju mindre kul med branningen, men idag ar som allt lugnt igen! Jag har varit och gjort manikyr for 25 kr for hela koret med lack och allt fix - det blev sjukt fult. Ville ha fransk manikyr, dalig ide av mig.. Men det var kul att bli ompysslad och vart 25 kr i alla fall. Men nasta gang blir det enfargat i nagon diskret farg for da kan det val anda inte bli fult.
Kommentarer
Postat av: PAPPA

Hej!MIna komentarer sänds i par mammas blir inga.tonstit.Kram

2010-11-19 @ 18:12:36

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS