Flyttning..

2010-11-18 @ 04:02:27

Idag ror vi oss mot: Beck's Resort
Kommentarer
Postat av: pappa

Hej på er!Ni verkar ha det väldigt bra i värmen.Här är det snö och minusgrader,annars allt väl.Läste i aftonbladet att en svensk kvinna mist livet av en Kubmanet,box jellytick på engelska,uppe vid Cha-Am.Så jag ber er att vara försiktiga och fråga om faror,är rädd om er,puss och kram!

2010-11-18 @ 11:20:26
Postat av: pappa

Hej på er!Ni verkar ha det väldigt bra i värmen.Här är det snö och minusgrader,annars allt väl.Läste i aftonbladet att en svensk kvinna mist livet av en Kubmanet,box jellytick på engelska,uppe vid Cha-Am.Så jag ber er att vara försiktiga och fråga om faror,är rädd om er,puss och kram!

2010-11-18 @ 11:24:41
Postat av: Agneta

Hejhej! Nä, ta inga kvällsdopp i havet. Inte för att jag vet om det spelar nån roll vilken tid på dygnet man badar.Dom där fulingarna finns nog där när som helst. Hur som helst, jag håller med Lennart, var försiktiga. Fortsätt att ha det härligt.

Bamse kramar från modern ;)

2010-11-18 @ 18:03:37

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS