Varm dag.

2010-05-18 @ 21:48:23
Fint väder idag igen, alltså dödsvarmt hemma hos oss. Jag tror inte att jag hade klagat lika mycket om det hade varit svalt hemma åtminstone. Jag åkte ner på stan efter skolan för att träffa Nina. Hon ska snart fjällvandra med sin syster så vi var och provade väskor på 45-80 liter, stora väskor! Det blev bestämt att vi två ska fjällvandra nästa höst tillsammans, jag längtar redan, det är verkligen något som jag vill testa på. Det är tur vi kan allt så det kommer gå jättebra! Det måste vara jobbigt att inte kunna något alls? Men jag tror nog vi kan det mesta på riktigt, kanske lite av allt men ändå något. Tro på sig själv är det bästa man kan göra annars går inget.

Hur tycker ni att det låter med fjällvandring?

Imorgon ska Patrik låna ett släp från jobbet så vi kan börja köra iväg lite kartonger, flytten närmar sig alltså närmar sig London också och det mina vänner känns underbart!
Kommentarer
Postat av: LORISSALOVEBOMB

jag och pappa kanske ska fjällvandra i sommar om vi är lediga samtidigt :) Ska bli jättemysigt!

2010-05-18 @ 23:20:35
URL: http://lorissalovebomb.se

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS