Kulturnatta.

2010-05-23 @ 10:46:50
Igår blev det alltså fiske, men som vanligt får inte jag någon fisk. Patrik fick ett litet napp som släppte precis då han vevat in den mot land. Med andra ord är det bäst att vänta en vecka till då vattnet blivit lägre och fiskarna slutat leka. Jag hade blivit supernöjd om jag fått det lilla napp han fick - jag börjar bli less på min fisketorka som varat i ungefär 1-2 år. Hur kan jag ha så otur? (I huset till vänster på bilderna vill jag bo - utsikt över havet och Norrbyskär plus en pool.)


På kvällen cyklade jag ner på stan och mötte upp Nina. Vi gick på en pysselmässa och köpte lite småsaker men fyndade som inget ovanligt och jag tycker att eftersom det var en pysselmässa borde alla få lite rabatt plus att de borde visa upp nya smyckesdelar, men inte det inte. Vi gick upp en vånig för att kika på vad alla pysslade med som var där och tävlade, vi träffade även på Julia där uppe så vi fick veta hur hela helgen såg ut för de  tävlande. Jag tror att jag måste dit nästa gång det är, tror däremot inte jag har någon chans att vinna något men bara för att få nya tips och idéer sen dessutom träffa människor som har samma intresse.

Kvällens höjdpunkt var Wolfman Jack! Tyvärr hade de en gästartist med sig som sjöng och spelade, blev mer gamla klassiker och jag hade nog velat ha bara deras egna låtar igår. Men de var bra! Mest kul är det att se hur vuxna människor beteer sig på Kulturnatta, förstår inte vart de håller hus resten av året men det finns verkligen speciella människor. Alla yngre orkar jag knappt kommentera, helt otroligt är nog rätt ord.

Idag är det den stora pluggdagen men jag är sugen på att göra smycken och inget annat. Fick inte tag på en kedja som jag ville ha igår, men jag vet inte om jag orkar cykla ner och köpa någon. Ikväll ska jag agera frisör och fortsätta plugga.

Har ni tentaångest?
Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: tack :) nej de är inte så tunga :)



jo det är jag rädd för, men nu när jag börjat tagit hand om min hy så har det plötsligt blivit några tilltäppta porer, hmm konstigt :)

2010-05-23 @ 22:29:32
URL: http://amandarosende.blogg.se/
Postat av: CELINA

ja synd att det är dyrt (:... men ändå va härlig att bo där i ett halvår ! :D Men är du engelsk eller amerikan? med tanke på ditt efternamn alltså:D

2010-05-23 @ 22:29:34
URL: http://ceelinas.blogg.se/
Postat av: D A N I E L A ♥

- aha okej:)

det måste jag också, har ett par men vill ha ett par nya :D

2010-05-23 @ 22:51:24
URL: http://danielas.se

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS