Underbara man!

2010-05-24 @ 16:45:32
Håller ni med om att det bästa som finns är att komma hem till mat som står på bordet? Sådan tur har jag, kan hända att jag har världens bästa sambo. Jag var dödshungrig efter en hel produktiv dag på universitetet så det var väldigt tur att det var just idag han lagade mat!

Ni som läser min blogg varje dag förväntar jag mig ska veta att det är dags för veckohandling ikväll eftersom det alltid sker på måndagar eller tisdagar, så egentligen får ni ha en dags fel. Det känns skönt att ha fått mycket plugg gjort idag, men ingen vila för det inte, ikväll är det bara att fortsätta. Men först, handling! P ser knäppare ut än vanligt, typ omöjligt men här har ni bildbevis.
Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo, Tack så jätte mycket!

Allt bra med dig?

2010-05-24 @ 16:58:00
URL: http://jennyyholmgren.blogg.se/
Postat av: It´s you and me ! Två smyckestävlingar pågår !

Okej ! Jag vill helt klart säga att jag är nöjd med sminket :) Det är verkligen bra kvalité, så funderar du på att köpa så tycker jag att du ska göra de :) Man brukar även få jätte bra hjälp där :)

2010-05-24 @ 16:59:01
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Annika

Va snällt av honom!

2010-05-24 @ 18:32:30
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS