Tidig morgon..

2010-05-12 @ 08:45:19

Eller nej egentligen inte klockan börjar bli ganska mycket. Ska vara på skolan kl 10 och hade tänkt ta bilen idag faktiskt. Just nu hämtar Patrik sin dator och så ser vår frukost ut idag? Ja det är roligt då man har flera saker man vill hinna kolla upp innan dagen startar. (Patrik åt inte frukost innan han träffade mig, ni ser hur bra det har blivit nu. Fast allt har väl blivit bättre - visst P? För mig iallafall!)



Ikväll ska jag på En råtta till bords som är på Plaza, med trerätters middag och show. Kommer bli väldigt kul! Jag, mina systrar och min kusin på pappas sida ska fira vår faster som fyllt år. Nu är det dags att sluta, vi hörs senare helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Nanny

nejdå inget speciellt..

jaa, du får tigga till dej lite röster :p

2010-05-12 @ 12:26:02
URL: http://nannyclaesson.blogg.se/
Postat av: Annika

Gud va roligt med show!

2010-05-12 @ 12:29:18
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: » P H O T O L E N S

SVAR: Tack!

2010-05-12 @ 15:08:55
URL: http://photolens.blogg.se/
Postat av: H

Den där bananen såg inte optimal ut

2010-05-12 @ 18:15:21
Postat av: L

SV H: den bananen var ungefär så lite optimal en banan kan bli - därför P fick äta den!

2010-05-13 @ 10:50:44

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS