Så skönt!

2010-05-15 @ 19:06:28
Underbart att vara i stugan, vädret är även det underbart. Just nu är vi tillbaka i stan för att P ska jobba 5 timmar sen åker vi tillbaka. Det känns verkligen som om sommaren är här! Vi har börjat vårstäda - alltså kratta och rensa rabatter. Vi har även hunnit fiska två svängar, först i torsdags sen idag. Inget napp alls för någon av oss, men jag är ju som van vid det.. Idag var vi vid en åmynning och kastade med havet framför oss - då känns allt underbart! Sen åkte vi till Brännäset och metade från bryggan och så kom även mamma och pappa dit. Jag känner mig på topp! Ska bjuda på lite bilder hade jag tänkt, och kläderna vi har på oss och hur vi ser ut är väldigt ursäktat då man är i stugan, stövlarna är min bästa vän när jag är där och jag brukar varva mellan tre olika par varav ena paret är prickigt.






Snart kommer hela husväggen vara täkt av vackra blommor i vanlig ordning. P var modig och doppade ena foten i havet och inte helt oväntat var det iskallt. Igår hade vi finbesök i form av Heidi och Johan. Blev grillning och luftgevär, promenad till havet toppat med sjösättning av båten - det gick väldigt bra. Sen förstår jag inte varför pojkar alltid ska ställa till det? P har just nu ett sugmärke mitt i pannan och jag är inte alls inblandad! Allt går att skylla på honom och en sugpropp till ecolodet som ska sitta på båtkanten inte på en viss persons panna.

Visst är det konstigt att en plats kan göra en så lugn? Stugan är verkligen mitt favoritställe.

Har ni något favoritställe?
Kommentarer
Postat av: CELINA

Jag bor i sthlm , i enskede . vart bor du då ? :) Har de varit fint väder hos dig idag ? :D

2010-05-15 @ 19:30:45
URL: http://ceelinas.blogg.se/
Postat av: ISSA.

Vad roligt att du tycker det! Det är faktiskt väldigt enkelt att göra en :)



Självklart ska jag vara med och tävla om du startar en tävling :D

2010-05-15 @ 19:46:37
URL: http://issafashion.blogg.se/
Postat av: T W E R D E 's

Tack för din röst ! :)

2010-05-15 @ 19:54:48
URL: http://twerdes.blogg.se/
Postat av: CELINA

Ja det har varit väldigt varmt här också idag ! :)

2010-05-15 @ 19:57:35
URL: http://ceelinas.blogg.se/
Postat av: CELINA

Ja det har varit väldigt varmt här också idag ! :)

2010-05-15 @ 19:57:36
URL: http://ceelinas.blogg.se/
Postat av: Karin

så mysigt:)

2010-05-15 @ 20:45:34
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: JULIA

jag solade i bikini, men vill inte lägga upp sådana bilder på bloggen, därför tog jag på mig inför fotot. Men en vanlig skjorta är nog ändå svalare än att vara helt klädd i svart! Plugget går ganska bra :)



Harry Potter-filmerna, Sagan om Ringen filerna, Hair, The Boondock Saints och vägen till El Dorado snurrar för mig. Hade en gång ett legally blonde halvår då jag jämt såg de filmerna, men nu är jag trött på dem.



Nej, jag gillar inte att resa, är hemmakär och nöjd med det. Om jag reser räcker det med en eller två veckor :) Förstår inte riktigt poängen med att åka och jobba någon annanstans, liksom.. jag är mer en sådan där som jobbar här, tjänar ihop pengar och kanske åker på en ledig weekend så jag kan njuta ^^



Jag har conversestövlar, syrran har zebrarandiga och mamma har typ hundra par i olika färger. Verkligen ett måste i stugan :) Dock gillar jag inte att fiska så mycket, eller har typ aldrig gjort det. Det är mest Fanny och pappa som sysslar med det :)

2010-05-15 @ 21:06:43
URL: http://lorissalovebomb.se

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS