Så kul!

2010-05-22 @ 11:32:15
Vi hade en kul kväll igår! Tänk att vi satt i flera timmar i sträck och bara surrade? Helt plötsligt var klockan jättemycket och vi cyklade till stan och hamnade på Rex. Jag är en hemsk människa som åt hamburgare innan vi skulle hem.. Med andra ord håller jag på att få en finne mitt i pannan som alltid då jag ätit hamburgare, det är ju jättesnygg! Nu ska jag och P åka och fiska, jag köpte mitt första drag helt själv igår. Det har gått så bra att låna drag av P förutom att jag aldrig får napp (han ger mig säkert de sämsta) så igår klev jag in på en fiskebutik på väg hem och fick proffshjälp så nu är fiskarna illa ute!

Ikväll ska jag möta upp Nina och gå på pysselmässa sen se Wolfman Jack, ett lokalt band som spelar riktig blues. Kul att det händer något i stan!

Gillar ni att pyssla?
Kommentarer
Postat av: Annika

Älskar att pyssla men tyvärr gör jag inte det alls ofta!

2010-05-22 @ 17:52:05
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: oerlandsson

tack så mycket!

hmm, intrerissant,. jag är ett fan av Wallander & Beck, har även sett alla nya Johan Falk precis när dom kommit ut, det är mina favoriter ;)

2010-05-23 @ 01:39:38
URL: http://oliviasworld.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS