Redan less!

2010-05-17 @ 23:15:37
På värmen.. Det är inte kul att just nu ha 25 grader varmt i lägenheten fast alla fönster är öppna plus balkongdörren. Jag längtar tills vi flyttar. Bitvis längtar jag efter vintern igen fast sommaren ens inte har börjat. Jag gillar inte då det blir för varmt. Tror ni det är lätt att sova i all värme?

Kvällen blev full av impulsgrejer. Petra ringde och undrade om vi ville äta kinamat med henne och Agneta så vi trampade ner och kom väldigt sent men det var trevligt att hinna ses ändå. Sen satte sig jag och Patrik i en park och bara hade det skönt. Därefter cyklade vi vidare till mamma och pappa, trampade hem och lämnade maten vi glömde i stugan, sen blev det bio! Clash of the titans valde vi, och den var helt okej men inte den bästa film jag sett.



Gillar ni sommaren och all värme?
Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det har vi :) Annars skulle det nog aldrig funka tror jag!

Ja festen var riktigt lyckad hehe , det var roligt ! Hur har din helg varit?

2010-05-18 @ 07:38:54
URL: http://lillirose.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS