Ny dag!

2010-05-01 @ 12:20:06
Nya tag? Sitter och lyssnar på  musik, just nu är det 60-tals rock som gäller. Efter lite problem igår kom kvällen igång! Stackars Ronja som var hos sin mormor fick så ont i örat att Heidi var tvungen att rycka ut och åka på akuten, men det slutade bra och vi fick i oss mat. Vi åkte förbi på Teg sen vidare på Olearys! Väldigt kul att träffa så många vänner! Jag hade ju egentligen tänkt träna idag men det var inte lönt att tänka på ens då jag vaknade förkyld och trött.. Snart ska jag till syrran på dubbelkalas, sen kanske jag åker och tränar ändå?

Tack för igår kompisar!





Ja vi har väldigt kul tillsammans, jämt..
Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

usch va jobbigt. allergi överhuvudtaget är ju jobbbig.

Som t.ex. laktos man kan inte äta allt, men ma kan undvika och lixom bestämma själv om det är värt att må dåligt.

Under pollen perioden har jag inget vall :P

som tur är kommer den inte så ofta :P

Man får lära sig att leva med det :P

hehe ja jag gillar att veta mer saker om de som läser .. tackar :D kram

2010-05-01 @ 14:00:38
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Tack :) Jo visst är det en omställning med två allt, men första dygnet har iaf vart problemfritt :)

2010-05-01 @ 21:18:48
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Julia

härliga bilder :)



Originalen är väl alltid bättre, men själv gillar jag riktig hiphop :) Men alla kan ju inte gilla samma.



Idag har jag varit hos mamma och pappa, tänkte att grabbsen och brudsen kanske vill vara ifred en dag till :) Erik har besök nämligen så jag har lämnat lägenheten åt dem :) imorgon blir det möten och andra skolviktigheter :)



Vad ska du göra resten av helgen då?

2010-05-01 @ 22:34:42
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: ANGELICA BLICK

sv; Tack tjejan :) äsch, snart så! då kan man gå så i Sverige med!

i två veckor till ungefär!



ja de ska bli jäkligt nice :) ja okej! nej jag har aldrig varit i London, men VILL åka dit! har du varit där innan?

2010-05-02 @ 09:37:44
URL: http://angelicablick.se

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS