MC!

2010-05-03 @ 17:43:33
Egentligen hade jag tänkt sitta kvar hela dagen på skolan och plugga för att sen fara och träna men jag orkade verkligen inte! Åkte hem vid två sen tog jag och P motorcykeln ner på stan, träffade Petter och åt mjukglass! Eller ja, pojkarna åt jag kan ju som inte äta mjukglass. Sen åkte vi på donken på Ersboda för att käka middag.. Ja det är inte bra! Har verkligen kommit in i en svacka gällande mat i helgen och det fortsatte tills idag. Men nu får det vara nog! Har inte så oväntat fått finnar och det gillar jag verkligen inte och allt det på grund av allt fusk. Brukar ni äta skräpmat?

Sen vissa i trafiken, hur tänker folk? Är det så svårt att bete sig normalt? Vet inte hur många gånger vi nästan har blivit påkörda eftersom folk inte verkar fatta att en mc har samma rättigheter som en bil? Händer varje gång vi är ute, livsfarligt.

Nu ska jag sätta mig och plugga, och njuta av att vi inte behöver laga middag just ikväll. Känner mig på bättre humör än tidigare idag så jag borde få något gjort.

(Vi är sjukt coola.)





Kommentarer
Postat av: Julia

Vad snygg den är, har aldrig sett den! :D Men, haha, varför åkte ni till Ersboda om ni var på stan?



sv: ja just det, det är klart det är :D Nu har jag riktat in mig på scrapbooking istället, det ska bli kul!



Harry Potter är förstås mina favoriter, det glömde jag :) Sexan är min absoluta favvo. Har läst daVincikoden, men annars ingen av dem.. Men det är härligt när man verkligen får ro, att bara sluka bok för bok :)



vi är 14 personer i klassen som har gått med varandra i tre terminer, eller fyra i princip.. men det ska bli skönt att slippa dem, jag börjar en kurs som heter auo2 efter sommaren, medan de andra ska gå media :) Hur långt har du kvar på din utbildning?



I veckan blir det plugg, jobb och massa möten :) Gillar hetsiga veckor, man slipper bli rastlös. Vad ska du göra? :)

2010-05-03 @ 20:35:48
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: MATILDA

Men detta lacket är verkligen jättebra! :D



Jag går i ettan , och läser internationell ekonomi :D

2010-05-03 @ 21:38:04
URL: http://lbm.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS