Mammor..

2010-05-02 @ 10:39:06
Ska alltid lägga sig i! Är det för att de är så rädda att man ska göra fel eller är det för att de är vana att bestämma? Är det mammas val som är de rätta? Är brydd över min väns bekymmer med sin mor just nu. Frågan är ju hur långt det får gå innan det är nog? Jag gillar att göra mina val själv, sen får mamma tycka precis vad hon vill och det respekterar jag men det betyder inte att jag gör som hon vill.

Jag har tur som har världens bästa mamma som lyssnar på vad jag vill och accepterar de val jag gör även om hon vill annat och alltid ska lägga sig i.  Är egentligen inget vi har riktigt bråkat om och det beror nog på att vi respekterar varandra så pass mycket att vi inte försöker bestämma över varandra. Jag tror att det är viktigt att vara ödmjuk mot sina föräldrar och bygga upp en relation där man respekterar varandra. Eller vad tror ni?


(Min älskade mamma i hemavan)
Kommentarer
Postat av: Julia

väldigt sant, det du skriver. Jag har aldrig bråkat med mina föräldrar. Knappt bråkat med syrran heller :)



sv: Jag är inte helt säker än, men troligtvis en tjej med tvångstankar. Känns som att många ungdomsböcker behandlar kärleksproblem, ätstörningar, depression. Men väldigt få handlar om tvångstankar. Så det ska vara ett genomgående tema tror jag, och sedan får vi se om det riktas till ungdomar eller inte.. kan nog inte skriva vuxenmoget ännu :)



Nej, jag gillar bara riktig hiphop. Inget sådantd är Bitch Fuck Hoe Cars and Money hiphop :P Men tycker att den ursprungliga tanken med hiphop är intressant och de som verkligen behärskar rap är så imponerande. Typ Brother Ali, väldigt duktig :) Men som sagt; det passar ju inte alla!



Ja, men nu saknar jag honom :) Så jag ska hem och våldgästa snart tror jag :)



Hur mår du idag då?

2010-05-02 @ 12:14:53
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

oh ja jag hade väldigt kul. :D bor i skåne, med pappa i perstorp & mamma i malmö..firade valbrog i malmö :P



precis så är det bara göra det bästa av det :P

sen i juli :) själv då? kram

2010-05-02 @ 13:14:36
URL: http://myzaans.se
Postat av: MATILDA

ja visst var det är ett härligt lack :D

Nej det är jättelätt att få på :D

2010-05-02 @ 19:22:06
URL: http://lbm.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS