Längtar!

2010-05-28 @ 10:00:13

Sitter och dagdrömmer mig bort till London, längtar verkligen tills vi ska åka. Har tittat på lägenheter på Gumtree och känner mig mer positiv än någonsin. Finns jättemånga lägenheter ute som passar oss, svårast är att välja vilket område vi ska bo i. Det känns jättekul att vi ska göra det här tillsammans, men det känns tråkigt att missa så mycket medan vi är borta. Det är viktigt för mig att få göra något innan min utbildning är klar för då är det bara att börja jobba som gäller för mig. Jag tycker att det är viktigt att göra allt man vill vad det än kan vara. Vad gör ni av ert liv?

Nu ska jag plugga och ta på mig träningskläderna, hade tänkt ta mig iväg på Stepmuskel idag och höja brädan så jag får lite träningsvärk tills imorgon. Väldigt synd på vädret idag, tycker synd om alla som ska spela brännboll idag! Jag ska försöka ta mig iväg och kika, men bara om det inte regnar. Jag gillar inte brännboll speciellt mycket faktiskt utan är mer en fotbollsmänniska.

Gillar ni brännboll?

Kommentarer
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

Kikar in och önskar dig en trevlig helg!

Har ni fint väder?

2010-05-28 @ 11:37:08
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Mai

oh! va kul och åka till london ;)

2010-05-29 @ 13:09:30
URL: http://maidinh.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS