Inte en ledig dag.

2010-05-30 @ 11:36:17
Söndag är som vanligt inte en ledig dag för mig, måste plugga. Men det är en smyckesutställning idag som jag vill gå på så jag kanske tar en paus och skippar att träna istället. Snart ska jag ringa min mamma och gratta henne på morsdag, däremot tror jag inte att jag hinner träffa henne för hon och pappa åker till min mormor och morfar hela dagen, och hade jag inte haft tenta på onsdag hade jag hängt med!

Igår åkte vi en sväng på Ålidhem - det var dött! Såg typ 20 personer istället för 2000 som det brukar vara, men jag antar att alla höll igång på fredagen istället. Just ja, ni kanske minns att jag ville se Skid Row igår? Det kostade över 600 kr att gå in och det har jag inte råd med, synd att det ska vara så förbannat dyrt när det väl händer något här!


Kolla vad min telefon helt plötsligt kan göra med korten - världens böj på fotot, ser ni det? Kolla på huset bakom! Jag längtar tills vi åker ner i Stockholm för att se Kiss men jag törs inte alls säga vad jag betalade för våra biljetter, men mindre än biljetterna till AC/DC - det är värt varenda krona kan jag lugnt säga! Vi vet inte vart vi ska bo än, har ni något tips? Vi ska köra ner så vi behöver kunna parkera bilen nära också..

Ska ni på någon konsert i sommar?
Kommentarer
Postat av: liinnéaboström

Det blev Tjenare kungen haha :D

2010-05-30 @ 12:02:39
URL: http://liinneabostrom.blogg.se/
Postat av: Malin

sv; jaa :-) alla är så söta, kan inte bestämma mig vilken ag gillar mest, kanske den gula

2010-05-30 @ 12:24:57
URL: http://malinjenny.blogg.se/
Postat av: Celina

Ja det borde du :) min kompis som var där köpte jätte snygga so var vita med silvriga stjärnor på. Har inte sett dom i Svergie, så dom finns nog inte här! :) För tycker ibland att det är så tråkigt att alla har samma converse här i Svergie, svarta,vita eller rosa / röda x)

2010-05-30 @ 12:55:00
URL: http://ceelinas.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv. dte är nog bra att ha sandlar till sommaren :D!

2010-05-30 @ 13:10:59
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS