Hemma igen!

2010-05-09 @ 12:23:47

Kom ganska nyss hem - jätteskönt! Det slutade med att de inte hittade något.. Har gjort en massa tester men inget visade vad problemet var. Men hade det varit något livsfarligt borde de ha märkt något så det är väl bara att hoppas på att jag inte blir dålig igen. Nu är jag bara lite öm i magen men har inte ont som igår vilket känns helt underbart. Ska sätta mig och pyssla lite eftersom jag måste ta det lugnt. Har världens snuskigaste tejpbitar på handen från droppet, det började blöda igenom. Ska ta bort tejpen och tvätta handen! Jag svarar på era kommentarer sen ikväll! Hej.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Sv: Yeey, alltså jag ska ju bo hos min pappa i dubai hela juni efter skolavslutningen och hela juli i sommar och nu ska kanske min vän få följa med och vara där 2-3 veckor :D

2010-05-09 @ 14:29:33
URL: http://amandafalk.se

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS