Härligt!

2010-05-31 @ 21:51:38
Härligt att sitta ute på altanen och kvällsfika mina två ägg och min man med utsikt över Umeälven, kommer kanske en bild då vi kommit hem igen. Allt går bra förutom att jag har sådär läskigt ont i magen igen, som sist då jag hamnade på sjukan men det gör inte dödens ont den här gången utan bara väldigt ont. Jag förstår inte vad det är men jag vet att det inte är bra mitt i tentaplugget. Det som känns jobbigast är om det inte går över för då vet jag inte hur jag ska klara av att skriva tentan, och dessutom så klarar jag inte av att plugga det sista som det är nu - drygt! Riktigt drygt even!

Till roligare saker, imorgon ska vi på musikshow med Julia och hennes klass. Mysigt att få följa med och höra henne sjunga. Hon har läst några sagor för mig ikväll, hur härligt låter inte det?

Patrik är världens underbaraste som har hjälpt mig hela kvällen när jag har haft för ont i magen.
Nu ska vi krypa i säng och hoppas på att jag vaknar utan smärta. Godnatt!
Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

sv: dancehall, men har dansat annat innan :)



haha, det är så det ska vet du ;)

2010-06-01 @ 13:26:44
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS