Gulliga!

2010-05-09 @ 21:47:14
Jag har ganska söta vänner som en efter en har droppat av sms och ringt, jag är inte döende utan mår faktiskt ganska bra nu igen! Men det är gulligt att ni hör av er, det betyder mycket även om läget är lugnt. (Bild på mig, Heidi och Emma)



Patrik har gått omkring och läst kärleksbrev för mig ikväll. Inte kärleksbrev till mig utan brev han fått av andra tjejer då han var kanske 9-10 år? Väldigt gulliga och välformulerade brev som bara utstrålar äkta barndomsförälskelse - så sött!! Tänk att någon stackare helt logiskt skulle kunna ha kvar brev jag skrivit? Hoppas inte för allt i världen! För på något sätt är det lite pinsamt. Speciellt ett brev jag minns där jag frågade pappa hur vissa ord stavades, viktigt att det skulle bli rätt, men min snälla pappa sa allt han kunde fel och jag är så dum att jag tror på honom. Vad tror ni om Til och Fron istället för Till och Från? Tror ni att det blev något av?

Har ni kvar gamla kärleksbrev?

Nu ska jag duscha och krypa ner i sängen och se en film med min lilla älskling som har varit helt underbar med mig hela helgen. Har inte helt oväntat ont i handen från droppet. Vi hörs imorgon pigga och glada med hoppet i behåll för att seminariet ska gå bra imorgon!
Kommentarer
Postat av: oerlandsson

varför sjukhus? :(

2010-05-09 @ 21:57:07
URL: http://oliviasworld.blogg.se/
Postat av: P

Jag kan räkna till sjukhus... Ettkus, tvåkus, trekus, fyrkus, femkus sexkus, sjukus! Jag gör allt för dig min lilla pralin:)Spagetti makaron, en miljon, pussar. jag är rätt bra på att räkna faktiskt... En annan dag kan jag berätta hur man räknar till tidning och tiger.

2010-05-09 @ 22:14:41
Postat av: Annika

Självklart.... jag har alla mina kärleksbrev kvar :)

2010-05-10 @ 00:13:01
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: LORISSA

sv: ja, idag var det en fiskgratäng med torsk. Inget avancerat, men jag äter inte kött längre. Bara fisk och skaldjur :)



jag är helt frisk jag, hoppas jag får hålla mig frisk den här gången ^^ Skönt att höra att också du mår bättre.



och ja, det är kanske lite väl många bollar i luften. Men klarar jag det klarar jag allt :)

2010-05-10 @ 00:39:53
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Carolina [fotograf]

Haha, jag sparar dom :) Godmorgon, hoppas du får en fin dag ♥ ♥ ♥

2010-05-10 @ 09:11:37
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Natta

Ja men visst gör det. Helgerna bara rinner iväg, så tråkigt.



SV: Ja precis. En utomlands resa kan nog göra susen. Man behöver komma bort hemifrån ibland.



Ussh va jobbigt. Vilken smärta det måste vart. Skönt att du mår bättre nu då =)



Jag har också precis börjat med smycken, men jag gör örhängen, armband och halsband. Håller på med hemsidan nu också som snart är klar. Jag har inte skrivit något om mina smycken på bloggen än så jag skriver bara hobbyn så länge. Vill spara allt tills allt är klart =)

Så hobbyn är kodnamnet ;P Så du vet.



Kram

2010-05-10 @ 09:33:07
URL: http://natta86.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS