Fynden.

2010-05-29 @ 22:52:13
Ja nu tänkte jag lägga ner lite tid på att slänga upp bilder på mina fynd idag, ibland behövs det pluggpauser, synd bara att mina brukar bli så långa. Här är alltså smyckesskrinet jag ska ge till min mor imorgon, hon förtjänar det bästa och jag hoppas verkligen att hon tycker om det. Gör hon inte det så vet jag en annan som vill ha det! Däremot måste jag rengöra det invändigt och sätta dit en ny spegel, det gick inte att putsa skrinet så det får vara sådär snyggt smutsigt på utsidan.



Jag törs ens inte skriva vad jag betalade för skorna - sjukt billiga! Det handlar om ett högt tvåsiffrigt belopp. Det är mina nya sommarskor iallafall, jag måste skrota min gamla som jag haft tre år och det är med sorg i hjärtat för jag älskar dem och kommer aldrig att hitta ett par som är lika bra..

Nu ska jag fixa till mig lite sen gå förbi Patrik på hans jobb och bli bjuden på något gott hoppas jag. Just det, såg Sex and the city-filmen efter maten och jag får ont i hjärtat varje gång Steve är otrogen mot Miranda och då Carrie slår Big med sin brudbukett. Längtar efter att få se den nya filmen med min underbara mamma och min underbara svärmor.

Handlar ni second hand?
Kommentarer
Postat av: oerlandsson

vad menar du med att jag är ledig på veckodagarna? jag går på tennisgymnsie, tränar tennis varje dag morgon å kväll :P



tack så mkt :)

2010-05-30 @ 01:46:34
URL: http://oliviasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag måste berätta ändå att jag själv varit en sån som skrivit en massa reklam om min blogg kommentarer förut. Men jag har lärt mig av det och komit på vad respeklöst det är mot andra att göra så. I längden tjänar man inte på med såna kommentarer.



Fint skrin din mamma ska få. =)

2010-05-30 @ 03:38:50
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Tobbe | Webbdesign & Mycket mer!

Hejsan...

Allt bra? Ha en toppen söndag! =)

2010-05-30 @ 04:08:10
URL: http://tobbees.com
Postat av: jolin

älskar skrinet !

2010-05-30 @ 23:24:05
URL: http://zorro.devote.se

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS