Där jag tydligen hör hemma..

2010-05-11 @ 22:25:35

Är i köket? Blev hemmagjorda fiskpinnar med potiatis och sallad med en klick remuladsås till, blev gott som vanligt! Värt det jobb man lägger ned faktiskt, fast det går ändå fort att göra. Smygfotad blir jag också när man är som vackrast i full action. Så skönt att handlingen blev gjord på eftermiddagen, har städat undan lite ikväll vilket behövdes då jag inte gjort något sånt på flera dagar nu, sen har jag försökt plugga men det går bara inte!? Imorgon ska jag släpa mig iväg på ett övningstillfälle 10-12 och jag hoppas jag orkar med det plus att jag hänger med i allt vi ska göra.



Jag köpte äntligen ett nytt speciellt nagellack på handlingen idag. Har ni också problem med svaga, sköra och delade naglar? Ni måste testa Trind Nail Repair! Verkligen superbra! Jag kör alltid med att först lägga på sesamolja och vänta ett tag sen måla med Trind och därefter avslutar jag med nagelbandskräm eftersom nagellacket är så starkt och förstör nagelbanden.

Har ni något nagelfixtips?

Kommentarer
Postat av: celina

inte överdrivet mycket, ibland 55, ibland 30 ja de varierar x) hur många har du då ? :)

2010-05-11 @ 22:32:02
URL: http://ceelinas.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Det såg riktigt gott ut!

2010-05-11 @ 22:39:03
URL: http://www.isabellees.blogspot.com/
Postat av: Natta

Lägga till mig =) ???



SV: Nee jag har tänkt lite i den banan också faktiskt. Okej, vart du sjukskriven då via läkaren?



Va gullig du e tjejen, tack =) Hoppas att kunna visa upp allting innan Juni månad.



Har du haft en bra dag??

Kram /Natta

2010-05-11 @ 22:46:09
URL: http://natta86.blogg.se/
Postat av: WHITE BOY

SV hahaha då måste du se till och bli medlem ;) jag får 100 gratis points då, vilket du med får när du reggar dig. det är 33 gratis besökare, och dessutom får jag en bonus på 10% av det du drar in, givetvis utan att dina poäng minskar. det är ett winn winn game, och det går typ as lätt :P till och med lilla teknik-no-can-do's som jag klarar de ju ^^



och när det gäller naglar så ska man smörja in händerna med lotion från EXUVIANCE, du får finare händer, skit bra nagelband, och jag har faktiskt märkt att det tar bort missärgningar på naglarna med :O as bra, dock är deras produkter ap dyra, men dryga som fan så de e ju klart värt de! :D

2010-05-11 @ 22:49:38
URL: http://thewhiteboy.blogg.se/
Postat av: celina

haha nä tvättar aldrig med tvål! :) Aha, men idag var det något fel på statestiken ;S va de fel på din med ?

2010-05-11 @ 23:07:21
URL: http://ceelinas.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: Vad roligt det låter med sånna pass. På de gymmet jag tränar på så finns det inga gruppass vilket är jättesynd, men sen är det öppet 24/7, vilket är bra det med!

2010-05-11 @ 23:28:07
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: Julia

jag har nagelstärkare från Yves Rocher och nagelbandscrème. Men annars har jag bra naglar av mig själv, så mitt bästa tips är att dricka mycket vatten :)



sv: ja, jag har mått mycket bättre under dagen, tack! Nu är jag sliten igen, men av andra anledningar.



Det kallas för demivegetarian om man äter fisk och skaldjur. Att kalla sig för vegetarian och sedan äta levande varelser är lite hyckligt tycker jag ;) Jasså, gillar du inte fisk?



Erik pluggar till lärare han också. Engelska och samhällskunskap :) Vad gör Patrik?

2010-05-11 @ 23:45:23
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Natta

Vad menar du med att lägga till mig =) ??



SV: Okej. Jag skulle ju säkert behöva det men jag har precis börjat ett nytt jobb och plus att man förlorar så mycket pengar på att vara sjukskriven.



Nee inte så mycket jobb, men lite nya grejer som man inte riktigt förstår sig på =) hihi men det kommer.



Okej, jag jobbade igår och sen var jag inne i stan med min ena kusin och handlade klart en 30-års present. Ska på 30-års fest/maskeradfest nu på lördag, sen vart det en fika i solen innan man åkte hem =)



Kram

2010-05-12 @ 08:41:38
URL: http://natta86.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS