Dåligt..

2010-05-07 @ 22:47:24
En hamburgare ikväll igen, har ju knappt gått en vecka sen sist. Förstår inte vad jag hamnat i för svacka? Är det så svårt att låta bli egentligen? Träningen gick jättedåligt idag, jag märkte snabbt att jag fortfarande var för sjuk för att träna - orkade inget och hostade mig fram! Här är två bilder från Frasses ikväll, på min underbara sambo och våra konstverk. Visst är vi duktiga? Kan ni gissa vilken som är min?





Kvällens jobb är alltså avklarat och nu ska vi nog krypa ner i soffan tillsammans sen är det sängdags, jobbar ju imorgon igen. Har ni haft en bra kväll?
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS