Dålig pluggdag..

2010-05-16 @ 22:55:46

Har ingen motivation till att plugga idag, förstår inte varför heller? Har seminarium imorgon 8.15 och jag har rätt mycket kvar av uppgiften fortfarande. Men jag vägrar att gå och sova innan den är klar. Patrik jobbar till klockan tolv ikväll så jag har satt som mål att vara klar innan det så vi kan krypa ner i sängen tillsammans. Det blir även lunchträning imorgon, bodypump lutar det mot, det är som dags nu då jag känner mig ganska frisk. Gick väldigt bra att cykla till Nina ikväll med fruktansvärd motvind så jag är redo för ett träningspass.

Hos Nina blev det surr och pyssel, jag gjorde smycken och hon målade. Ni kan se hennes fina målarrock och akrylfärger på bilden och smyckena jag har gjort ikväll. Nu är det dags att återgå till plugget plus dricka vatten eftersom mina ben och fötter ser ut som någon annans eftersom de är så svullna, förmodligen vätskebrist.

 

Har ni något tips på hur jag ska få tillbaka motivationen?

Kommentarer
Postat av: LORISSA

Pluggmotivation är så lurigt.. har inga tips, för mig är det som om den aldrig funnits när jag väl förlorat den. Lycka till :)



sv: Jag vill helst bo kvar, men får jag inget jobb så måste jag ju flytta. Och sedan om Erik har flyttat så kommer jag ju vilja flytta till honom också :) Men helst stannar jag i Umeå. Om jag måste flytta så är det uppåt eller inåt :) Själv då? :)



Ja, fy, jag förstår det. Meta kanske passar mig bättre dock, då kan jag sitta och vänta på att fisken kommer till mig ;P

2010-05-16 @ 23:23:47
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: fashionfairy

Ååå va kul med pysseldag :)) Älskar sånt

Det med motivation är svårt när man tappat den men jag lovar att den kommer tillbaka kram

2010-05-17 @ 00:20:59
URL: http://fashionfairy.se

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS