Dagen slutade bra!

2010-05-27 @ 23:27:16
Har fyndat på mitt älskade H&M idag som alltid och jag har pluggat helt okej bra. Sen fick jag vara några timmar i stugan också, då löser sig allt. Nu är skotrarna i sommarförvaring såhär i sista minut. Just ja! Köpte äntligen 2 meter tyg till att klä om alla köksstolar i stugan och det kommer bli superbra. Imorgon ska jag försöka hinna bjuda på bilder på mina nya kläder men jag vill först och främst hinna med plugg och träning.

Vi hade ju planer på att åka båt och ankra vid kajen för att lyssna på bra musik men det är bara att glömma för att vädret förstör allt. Vet ens inte om jag kommer orka kolla på själva brännbollen heller om det ska regna? Det är bara att hoppas på uppehåll!

Nu ska jag och P krypa ihop i soffan och fuskäta chips och godis till en bra film, vilken film det blir vet jag inte än. Jag har inget mer att bjuda på ikväll, nya tag imorgon!
Kommentarer
Postat av: ISSA.

Ja basket är jätteroligt! :)



Tack vad roligt att höra! :D

Det går säkert jättebra!

2010-05-28 @ 09:32:20
URL: http://issafashion.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS