Basket!

2010-05-02 @ 21:21:44

Jag har hunnit med att spela basket idag mitt i allt som måste göras, och det var väldigt roligt! Fast det gick sämst för mig, riktigt uruselt even, och det sög. Men kul att träffa alla kompisar, är ju så sällan jag har tid att hänga med i allt virrvarv av plugg och jobb så det var väldigt kul att det passade alla idag! Men jag tror att pojkarna måste träna upp sin kondition? Sen behöver vi brudar träna på göra poäng.. Men nu ska jag börja smygträna så att jag kan glänsa nästa gång! Är ju så sällan man spelar, glömmer bort hur det är jag ska göra varje gång och det är inte bra! Brukar ni spela basket eller någon annan bollsport?



Nu åter till verkligheten = plugg.. Har seminarium imorgon så jag måste kolla igenom allt så jag är beredd på alla frågor. Vi har varit hos Patriks pappa ikväll och grejat med hans hästar så jag har lite plugg att ta igen! Han har fyra hästar och jag är rädd för alla, de är stora som hus. Vi fick även se hur brutalt en katt kan slakta en stackars mus.. Sen så stötte vi på en tjäder efter vägen, sen ett rådjur som skulle pasera och till sist en älg som bara skulle springa över vägen, spännande bilfärd med andra ord. Vi hörs imorgon little friends!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej Lisa!

Kul att du har skaffat blogg. Hittade hit via apan.

Basketen måste vi göra om, så fort det blivit lite varmare.

Kram!

2010-05-02 @ 23:37:01
URL: http://www.isabellees.blogspot.com/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS