Ändrade planer..

2010-05-08 @ 16:22:58
Ja just nu är jag inlagd på sjukhuset istället för att vara på jobbet. Väldigt kul! Måste vara kvar tills imorgon och ska snart på ultraljud för att kolla vad som har hänt. Har dödens smärtor i magen så möjligtvis är det blindtarmen.. Har fått dropp och smärtstillande så nu är det bara att vänta. Har ni haft problem med blindtarmen någon gång?

Tur att jag har världens bästa man som varit med mig här sen nio idag och hjälper mig med allt! Hoppas ni har en bättre dag.
Kommentarer
Postat av: Mabe

Men Lisa, nu blir jag ju orolig! Mickes Lisa låg också inne på sjukhus för några månader sen med smärtor i magen, och de har ännu inte hittat vad som är fel. De trodde istället att hon var en pundare som ville ha smärtstillat! Hoppas inte du råkar ut för det! ;)

2010-05-08 @ 19:32:17
Postat av: oerlandsson

sv; aha okej, inte så länge kvar då :)



jag är tränare på lördagar så varit d idag, ikväll ska jag fixa massa hemma. Mest slappa, gött ibland oxå! självdå?

2010-05-08 @ 19:58:21
URL: http://oliviasworld.blogg.se/
Postat av: Julia

Krya på dig, hoppas att det inte är blindtarmen. Vad är droppet till för?



pysselträffen var ganska bra, men sjukt ouppstyrd. Men det var kul att få träffa lite annat pysselfolk :)

2010-05-08 @ 20:23:24
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

det får vi verkligen hoppas att det blir :D

jag har träffat vänner och idag passar jag hunden själv då? :)

2010-05-09 @ 11:10:09
URL: http://myzaan.se

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS