100+

2010-05-25 @ 21:42:48

Många besökare på min blogg idag - underbart! Antar att det var det intressanta inlägget om urkvinnan som lockade? Jag har försökt plugga hela dagen men det går riktigt dåligt, har bara superlånga uppgifter kvar som kräver total koncentration och tålamod och jag orkar faktiskt inte göra några fler nu fast jag egentligen måste. Tror jag ska renskriva lite anteckningar från alla lektioner istället, det kräver inte lika mycket. Det har till och med varit roligt att tvätta ikväll eftersom det har varit samma sak som en ledig stund?

Men vet ni vad, jag skulle ju träna Bodybalance idag som är ett lugnt och skönt pass men det blev inställt för det kom för lite folk så jag fick välja mellan att gå på Afro eller Cykel 40, jag valde att cykla dundersnabbt och det märks verkligen att jag har börjar cykla till uni varje dag - det känns helt otroligt bra att det blivit en sådan stor skillnad!

Ja, sen så panikringde jag tandläkaren idag och fick komma dit på en gång eftersom jag inte längre kan öppna munnen ordentligt under dagarna. Har tidigare bara varit svårt på morgonen men nu får jag nästan inte in maten i munnen och det är inte bra, jag behöver äta mycket och det är svårt då det tar stopp och gör ont! Detta enorma problem jag har beror förmodligen på att jag gnisslat för mycket tänder nu en period och det skyller jag delvis på tentan som snart ska göras, flytten och allt extrajobb runt omkring mig. Jag gillar tandläkaren, hjälp är bra att få, även om det tar två veckor till innan jag förhoppningsvis kan äta på riktigt igen.

(Jag var tvungen att radera allt jag skrev här, slutsatsen var att jag i princip jobbar 150% och utöver detta ska hinna leva som alla andra - fysiskt omöjligt då världen snurrar för snabbt. Jag saknar att bara jobba för det är för mig att vara ledig har jag fått veta sen jag började på universitetet.)

Tack för att ni har läst, allt känns mycket bättre nu! Fast det är väl inte många som orkar läsa hela inlägget, visst? Nu törs jag inte bli mer personlig, man vet aldrig vem som läser och som jag inte vill ska veta för mycket.. Sen är jag inte en öppen människa, punkt slut. Tänk på att bloggen kan förstöra mycket, exempelvis en jobbchans om ni bara slänger upp festbilder eller något liknande - detta har jag varit på en hemskt lång föreläsning om på en arbetsmarknadsdag, väldigt nödvändigt.
 

Är ni rädd för tandläkaren?

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS