Vino.

2010-06-17 @ 19:01:11
Har inte så mycket nytt att komma med idag heller. Vi lämnade in bilen på framvagnsinställning idag så nu går det mycket bättre att köra med den. Vi är lite off med veckohandlingen och handlade idag istället för tidigare i veckan men det gick ju bra det med förutom att jag blev tvungen att gå in själv på affären för Patrik är så sjuk. Han har äcklig hosta och ont i halsen. Jag får inte bli smittad för jag ska jobba hela helgen men vägrar bli så sjuk att jag inte kan jobba, pengar är för bra att ha speciellt nu då jag är en riktig fattiglapp. Nog om det!

Jag var duktig idag och köpte inget på H&M och deras underbara rea. Fick för mig där ett tag att jag behövde ännu en träningsjacka men insåg som tur var att det räcker med två. Visst är det konstigt att helt plötsligt då man går in i en affär får man för sig att allt är bra att ha? Istället för att köpa nya kläder som jag inte behöver köpte jag en flaska vin. Vino forever.

Här är lite bilder från helgen i Stockholm! Förband var Mustasch som ni ser på första bilden, sen var även Europe där men de är inte tillräckligt bra för att få vara med på kort sen kommer självaste Kiss på en suddig bild.  Till sist, Burger King är mitt nya favoritställe men synd bara att det inte finns här i Umeå och synd att jag inte ska äta hamburgare - men ändå!





Vad ska ni göra i helgen?
Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Vad ska du göra idag? :D

2010-06-18 @ 10:29:43
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Sandiie

I helgen ska vi lämna in vår nyköpta bil för kamremsbyte, roligt värre. :P

2010-06-18 @ 10:51:58
URL: http://sandiie.blogg.se/
Postat av: elisabeth

Heej! Du har en jättefin blogg :)



Just nu har jag en fototävling på min blogg, med temat sommar. Kika gärna in och kommentera! :D

2010-06-18 @ 11:54:34
URL: http://honlisa.webblogg.se/
Postat av: itshardtoexplain

Hejsan, vilken fin blogg du har!

kika gärna in på min nya blogg och ställ en fråga i min frågestund!

Ha de så bra

Kram

2010-06-18 @ 14:52:39
URL: http://itshardtoexplain.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS