Tillbaka i stugan!

2010-06-29 @ 22:58:38
Nu är det bara att slappa tills på fredag som gäller, har inga planer alls på vad jag ska göra mina två lediga dagar men funderar på att åka in till stan någon dag. Imorgon ska vi göra tonfisksallad igen så jag ger er en fin bild från förra veckan då vi åt det sist. Visst ser det gott ut? Det är så härligt att kunna sitta ute och äta!



Kom på att jag glömde skriva vilket hemskt ställe vi fiskade på i Vindelälven. Vi har fått tips om att det ska finnas fisk nedanför Bjurfors vattenkraftverk, det fanns det ju inte då vi var där såklart. Jag var rädd för att hela dammen skulle rasa och vi skulle spolas bort med vattnet! Sjukt obehagligt att stå så nära! Det var hemska strömmar i vattnet som slet i fiskedraget hela tiden - huvva.





Jag gillar inte vindkraftverk heller kan jag ju säga, tror alltid att bladen ska gå sönder och allt ska rasa. Blev inte bättre av att kika på klipp från då de går sönder idag heller. Båtpropellrar är en mardröm också. Förresten! Idag fick jag My heart will go on spelad för mig på näsflöjt av min arbetskamrat med extra inlevelse - har ni det lika bra på jobbet som jag?

Nu ska vi starta en film, tror det blir The road eftersom Patrik så gärna vill se den! Igår såg vi Shutter Island och den var faktiskt bra. Jag gillar inte slutet riktigt men filmen hade en bra handling. Egentligen skulle det inte vara så svårt att bli galen på riktigt om någon skulle vilja satsa på det. Fast lite galen är vi båda här hemma, eller knäppa är nog rätt ord, men det är bara roligt. Det kommer bli synd om våra barn helt enkelt! Förresten, hur ska jag kunna välja en kategori till det här inlägget? Handlar ju om all sorts dynga? Trevlig kväll kompisar!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS