Stadstur!

2010-06-30 @ 12:51:11
Ska snart åka in till stan och kika i lite affärer, tror jag börjar med Strömpilen. Fick mig en riktig sovmorgon idag så nu är förkylningen nästan borta! Vi försökte koppla in vår nya diskmaskin igår men det gick inte alls bra eftersom det saknas en liten viktig grej och sådant är ju väldigt kul att upptäcka när allt är uppackat och framdraget, blir ett nytt försök ikväll om vi får tag på rätt grejer idag.

Varje dag får vi besök av ett gäng skator på gården som går och letar kryp att äta. Oftast är de fyra stycken som går och skäller på varandra men idag lyckades de skrika dit fyra till så vid frukosten hade vi fullt upp med att kolla så att de inte åt upp mina nysatta jordgubbsplantor. Skator ser väldigt roliga ut då de hoppar. Men jag måste säga att det är roligt att sitta och kolla på dem! Så länge man inte har något som liknar en platspåse ute gör de ingen skada. Märks det att det inte finns så mycket att göra här ute nu förresten? Ja det är roligt. Tur vi har fullt upp ändå. Vi hörs!
Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej! Jag är med i en foto tävling och skulle bli jätte glad om du ville lägga en röst på min bild.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1714



Säg gärna till när du röstat så att jag kan tacka dig. Tack på förhand ;)

2010-06-30 @ 14:44:26
URL: http://denkalla.blogg.se/
Postat av: Julia

Grymt snygg header, enkel och urtuff ju! :D

2010-06-30 @ 16:43:16
URL: http://flikkanrosen.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS