Sommarlov?

2010-06-03 @ 09:20:39
Ja egentligen är det ju så att jag har sommarlov nu, känns konstigt! Men jag ska jobba två helger innan midsommar och därefter börjar jag jobba heltid så ledig är jag ju inte. Skönt att slippa plugga dygnet runt iallafall och bara jobba! Inga barn är hemma idag heller så det är hur lugnt som helst här nu, fast i morse var det full fart. Tänkte åka och träna med Johanna 11.15 Stepmuskel och det känns underbart.

Ikväll är det balen här i stan! Min bal var underbar, förutom den kalla maten, men annars helt perfekt. Eller ja, jag var förkyld men det gick bra ändå. Jag kan slänga upp en bild på hur jag såg ut då jag kommer hem igen. Hade en egen designad klänning som mammas kompis sydde upp åt mig, fixade smink själv men fick håret fixat hos min frisör och det var lätt värt för håret var perfekt. Det jag vill komma fram till är att jag tycker att det är sjukt onödigt att lägga flera tusenlappar på balen, tror att man har roligare om man slappnar av och tar det som det kommer utan en massa tvång på hur allt ska vara. Min dejt för kvällen var Marie, vi skulle egentligen åka Mustang till balen men det var sådan onödigt lång bilkö så vi promenerade in på bilvägen - det gick ju bra det också. Fast vi vann inte kvällens bästa åk kan jag då säga..

Nej nu ska jag dra på mig träningskläderna och plocka undan lite här! Hoppas ni har en lika bra dag kompisar!
Kommentarer
Postat av: Celina

haha ja det borde du göra :D köpa massor med converse, haha kolla efterdom som är "twilight" converse, hur coolt vore inte de ? XD

2010-06-03 @ 14:40:55
URL: http://ceelinas.blogg.se/
Postat av: ISSA.

Ja det är riktigt gott med jordgubbssylt! Haha ja de blir ju lite tjockare då :)



Okej plugga kan ju behövas ibland ; Jag har bara solat idag! :)

2010-06-03 @ 15:11:54
URL: http://issafashion.blogg.se/
Postat av: malin

sv; jaa visst är den! :) Hoppas att den är fin på också, och att dom har den där när jag åker och ska prova den ^^

2010-06-03 @ 20:14:13
URL: http://malinjenny.blogg.se/
Postat av: Mabe

Vem bryr sig om bästa åket när det var två snygga bruttor som vi som kom gåendes? Dessutom väckte vi nog mest uppmärksamhet iaf, med tanke på att vi till och med ställde oss i bilkön och väntade på vår tur att få gå in! ;)

2010-06-04 @ 10:38:17
Postat av: It´s you and me ! Två smyckestävlingar pågår !

skönt med sommarlov :)

2010-06-04 @ 12:45:03
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: simone

sommarlov vore inte heelt fel :D

2010-06-05 @ 14:36:05
URL: http://fattybom.se

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS