Sista dagen.

2010-06-04 @ 15:55:26
I kväll/natt kommer min moster hem från utlandet vilket betyder att det är sista dagen för oss här i Holmsund. Känns skönt att få fara hem och börja flyttpacka men tråkigt då vi har haft det så mysigt här. Idag har både jag och Patrik varit lediga och bara haft det bra. Dagen började med att vi försov oss så Julia fick skynda på här och för en gångs skull så var hon faktiskt snabb. Sen fick jag komma på Patriks skola och testa att svetsa för första gången i mitt liv, det var superkul! Jag hade noll koll på vad jag gav mig in på men det gick bra på riktigt. Det bästa var att Patrik svetsade ihop ett smyckesställ som jag kan använda till alla smycken jag gör, ni ska få se bilder sen men nu får ni nöja er med min svetsning och en bild på hur fint jag var klädd.


Sen åkte vi in till stan och jag måste erkänna att vi åt en liten hamburgare var på McDonalds, men ingen pommes eller läsk till! Det känns lite otäckt att äta där efter dokumentären på SVT, inte för att informationen där kom som någon chock för det lär ju vara minst lika dåligt på andra hamburgekedjor, men nu blev man då verkligen påmind om vad det är man stoppar i sig. Förstår inte hur folk törs servera gammal mat, äckligt! Jag får däremot alltid nygjorda hamburgare tack vare mina allergier.

Därefter blev det lite andra affärer, bland annat Djurmagasinet! Jag hittade en kanin som jag kunde ha köpt på plats på en gång - den var underbart söt, sötast i världen even och jättemysig. Vi var även tvungen att handla mat åt mig hela jobbhelgen, har på något sätt glömt bort att jag måste ha fyra matlådor med mig. Jobbar 17-22 ikväll och det känns helt okej faktiskt.

Här är gullungarna som drog med sig halva sandlådan hem igår.


Nej nu ni glada ska jag gå och hämta Julia på fritids sen hem och äta. Vi hörs little friends!

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: MATILDA

ja visst är det sött ! :D

2010-06-04 @ 20:06:05
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: oerlandsson

i helgen blir det jobb, träna å match :)



nä så länge klarar jag inte mig. IDag på student bliev det oxå massa jordgubbar :)

2010-06-05 @ 00:19:31
URL: http://oliviasworld.blogg.se/
Postat av: Denisé

fin blogg ! :)

2010-06-05 @ 10:58:31
URL: http://gaysomfan.blogg.se/
Postat av: Denisé

fin blogg ! :)

2010-06-05 @ 11:43:13
URL: http://gaysomfan.blogg.se/
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

Just nu är jag såååå ut tråkad så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Men sen efter maten vid 18 tiden så ska jag och min sambo gå upp till sjön och fiska och njuta av solen. Brukar du fiska?

2010-06-05 @ 14:06:35
URL: http://jessicalillsmeds.se

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS