Morfars och fiske.

2010-06-27 @ 22:49:22
Nu är jag hemma efter en hel dag borta. Steg upp redan klockan sju för att åka med Patrik till stan sen tog jag bussen till Holmsund och därefter bar det iväg till Tegsnäset utanför Vindeln. Det blev jag, min moster och mina två äldsta kusiner som åkte dit och vi har haft det väldigt kul! Ska bjuda på lite bilder från dagen tänkte jag.


Sen kom Patrik dit och hjälpte morfar att klippa med sin nya trimmer så han var väldigt nöjd. Jag måste säga att jag har så himla roliga morföräldrar, tänk att humorn kan vara i behåll då man är så gammal! På väg hem stannade vi för att fiska och gissa vad! Jag fick inget napp - som vanligt!! Jag ska börja meta istället.. Min fiskeolycka har smittat av sig på min man också så jag börjar nästan tro att det är slut på fisk. Nu är det sängen som gäller för att försöka bli frisk tills imorgon eftermiddag då jag ska jobba. Hej!
Kommentarer
Postat av: oda

utrolig fin blogg =)

2010-06-27 @ 23:19:55
URL: http://www.tinkivinki.blogg.no
Postat av: sanna

NU SÄTTER JAG IGÅNG MIN FÖRSTA TÄVLING I BLOGGEN, DU KAN VINNA

ETT KUVERT MED TIO PROV-SAKER I FRÅN ORIFLAME! KUVERTET KOMMER

INNEHÅLLA TRE PARFYMPROVER, SCHAMPOO, BALSAM, HÅRMASK OCH RESTEN

ÄR HEMLIGT! :) TÄVLINGEN HÅLLER PÅ TILLS DEN 3:E JULI.

2010-06-28 @ 10:02:55
URL: http://oriflamesanna.blogg.se/
Postat av: emmz

hej! skulle du kunna vara gullig och ta dig en titt på min blogg? du kan väl kommentera nåt oxå ? Puss www.eemmzii.webblogg.se

2010-06-28 @ 10:04:11
URL: http://eemmzii.webblogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS