Midsommar!

2010-06-25 @ 10:28:00
Blir en varm och fin dag verkar det som! Fick just besök av en morgonpigg Jessica som skulle ut och styra vagnen för att få Tilly att somna - jag har varken kammat håret eller klätt mig än så hon skulle komma tillbaka senare. Vi ändå uppe tidigt tycker jag.. Idag ska jag och Patrik göra midsommarkransar och dansa runt en stång med Jessica och Tilly, sen kommer mamma och pappa ner och där i mitten av allt blir det en midsommarlunch med sill och potatis. Ikväll ska vi till David där det kommer vara proppat med folk som ska grilla och ha kul. Jag hoppas på en underbar dag!

Här är ett kort från midsommar för ett år sedan när vi var i Peters stuga. Åren innan har jag nog jobbat och bara dykt upp senare på diverse ställen. Men i år är jag helt ledig! Långt hår..



Hoppas ni har en bra dag kompisar! Glad midsommar!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS