Midsommar avklarad.

2010-06-26 @ 21:42:23
Blev en väldigt bra dag/kväll igår faktiskt så vi är som nöjd här hemma. Blev tipsrunda och lotter på dansbanan, sen lite dans kring en fin midsommarstång här på gården plus årets första jordgubbar, därefter åkte vi till David där det var fullt hus och vi hade jättetrevligt, sen avslutades kvällen inne i stan hos Björn - kul!



Idag har vi planterat mer blommor och så har jag och min pappa byggt pallkragar och en ogräsrensarbänk till mig. Allt känns underbart! Imorgon åker jag till min mormor och morfar över dagen med mina kusiner och min moster. Men nu blir det film! Vi hörs!
Kommentarer
Postat av: natta

jag jobbar som hotel receptionist :D du?

2010-06-26 @ 21:59:53
URL: http://natalies.se
Postat av: Sofia foto

Så söt! :D

2010-06-28 @ 02:16:39
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS