Kyld..

2010-06-28 @ 10:53:50
Jag känner mig fortfarande förkyld och kan inte andas. Men det är bara att bita ihop och åka på jobbet sen, har ingen feber så det borde gå bra. Men nu hade jag tänkt försöka sola lite! Jag gillar inte att sola så jag ska försöka se det som att jag sitter och läser en bra bok bara. Tycker inte att det är snyggt att vara för brun men det är fint med lite färg så man ser lite piggare ut helt enkelt.

Här är en bild på Patrik i min midsommarkrans som inte blev så bra och Oskar som försöker klippa upp mina blommor.. Nej nu ut i det fina vädret! Ha en bra dag kompisar!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS