Jobb och pyssel.

2010-06-08 @ 23:46:45
Nu tänkte jag hoppa i säng efter en kväll med jobb och pyssel. Har gjort jättefina smycken och jag lovar att jag ska ta kort på dem imorgon så ni får se! Jag är på bättre humör nu och livet känns inte hopplöst längre, eller ja det har det väl aldrig riktigt gjort, men jag börjar vara less på att vara sjuk jämt helt enkelt.

Min mamma har varit här en stund ikväll och surrat med mig om massa spännande saker. Jag måste bara säga att det är helt otroligt hur vissa människor beter sig, smöra för chefen och sen så fort han inte hör klaga på allt som har med jobbet att göra. Jag gillar inte folk som smörar eller chefer som inte kan sköta sitt jobb. Godnatt!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS