I stugan!

2010-06-14 @ 22:16:40
Ja här sitter jag i stugan med ungefär tusen kartonger brevid mig med skön musik i bakgrunden. Vi är nästan klar med flytten nu, ska hämta det sista småplocket imorgon och städa klart. Men det mesta är gjort men det värsta är kvar - ugnen och spisen. Tur vi inte är så hemskt grisiga av oss, typ.

Vi har ju varit i Stockholm i helgen, måste tyvärr säga att det inte blev så bra som vi hade hoppats på med allt. Kiss var inte lika bra som sist jag såg dem, de körde för mycket nya låtar som jag inte ens lyssnar på och det var inte en lika bra show. Sen så blev jag utan frukost på söndagen fastän vi sagt både på fredag och på lördag till kocken att jag behövde specialmat och de skulle fixa det - men glömde bort! Glömde bort? Fast jag sa till två gånger? Ja, det är helt otroligt. Problemet är ju att jag inte bara kan gå till ett café och äta frukost eller något liknande annars hade det inte varit ett problem. McDonalds utanför Arlanda räddade min dag då de fixade en macka gjord på hamburgerbröd med skinka och sallad. Tack för det säger jag!

Imorgon är det som skrivet är lite jobb kvar så nu ska jag göra ett sista ryck sen hoppa i säng och hoppas på att mannen i mitt liv är färdig med bilen ungefär samtidigt. Förresten, jag blev omkörd på höger sida på väg hem från Stockholm, idioten körde alltså om i väggrenen och kollade på oss som om vi var dum i huvudet. Det är helt sjukt vad det finns många människor som inte borde ha körkort!

Tack och hej!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS