Halvflyttade.

2010-06-09 @ 23:59:08
Ikväll har vi kört iväg soffan, soffbordet, köksbordet, alla köksstolar, byron i hallen och byron i sovrummet plus lite annat till stugan sen är även alla köksgrejer är flyttade till mammas vind. Det känns skönt! Nu är det ungefär hälften kvar då. Imorgon ska jag fira Fredriks student, känns helt otroligt att det gått fyra år sedan jag själv tog studenten. Känns som om det var alldeles nyss, som allt annat. Men det gör inget, så länge man gör det man vill och tycker om får tiden gärna gå men det skulle vara hemskt att känna att inget blir av med den tiden som finns.

Här har ni en bild på min starka man som ser ut som en solstråle då han bär upp kartonger på mammas vind! Jag var till stor hjälp måste jag säga. Nästa bild är vad som väntar oss i sommar - frihet. Frukost på altanen är inte dumt, inte heller att gå barfota i gräset. Nu måste jag krypa ner, är så sugen på att fortsätta läsa min vanliga bok, alltså för en gångs skull inte kurslitteratur utan en bok för nöjes skull.

Boken handlar om ett smycke som inte får hamna i fel händer - någon som kan gissa vilken bok det är?



Stugan är bäst, speciellt tillsammans med dig.
Kommentarer
Postat av: Lillie ♥

SV: Åh tack snälla :D !

Hoppas allt är bra med dig :) !

2010-06-10 @ 08:14:26
URL: http://quiza.blogg.se/
Postat av: MATILDA

japp jag fick sommarlov för en vecka sedan ungefär ! :D så njuter bara nu ;)

2010-06-10 @ 10:17:12
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: Neha

Sagan om ringen?

2010-06-10 @ 19:26:40
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Åh, detta har jag missat, håller ni på att flytta till en stuga? :) Det såg ju riktigt mysigt ut på bilderna!'



Jag blev uppsagt pga min graviditet så jag har mer eller mindre bara graviditeten just nu :) Men hade jag inte varit gravid så hade jag nog jobbat och varvat det med att umgås med sambon och träna, något vi båda är lagomt intresserade av :)



När är du helt klart med plugget då? :) Haha, ja, stressa bara inte, barn kommer ju så småningom ändå ;)

2010-06-11 @ 02:24:13
URL: http://aizah.se

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS