Fortfarande kyld..

2010-06-29 @ 11:02:17
Ja inte har det blivit bättre än! Men det gick bra att jobba igår så nu laddar jag inför mitt pass 16-21 som känns sådär lagomt långt sen är jag ledig tills på fredag. Igår krattade jag ut jord i mina pallkragar så jag hade tänkt plantera mina jordgubbsplantor och smultronplantor idag. Det har redan kommit en stor röd jordgubbe på en av plantorna! Men jag törs inte hoppas på så mycket mer i år. Men det är ett ständigt springande här med vattenkannor och vattenslangen för att försöka få allt att överleva kan jag då säga! Jag köpte fyra olika sorters jordgubbsplantor nu och en är en för smulgubbe, alltså en korsning mellan en jordgubbe och ett smultron - visst låter det gott? Jag längtar tills jag får smaka!

Nej nu ska jag gå ut i det fina vädret! Hej!
Kommentarer
Postat av: Eámanë Séregon

Søt blogg :)

2010-06-29 @ 14:35:45
URL: http://www.EamaneSeregon.blogg.no

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS