En dag kvar.

2010-06-19 @ 23:41:17
Jobbar imorgon 10-21 igen sen är jag ledig en hel vecka innan min heltid börjar vilket känns helt okej. Det har gått bra att jobba idag men det gör det ju faktiskt oftast, jag har ett bra extrajobb. När jag kom hem åkte jag och P ut en sväng med bilen och det slutade med att vi hamnade hos hans mamma. Men nu är det slut på min energi och sängen väntar plus min underbara bok.

Men dagens bästa - P överraskade mig med en present!! Han gav mig en alldeles egen fiskeväska plus några tafsar så nu har jag en plats för mina fiskedrag som ligger i en ny låda från Biltema. Detta gjorde min dag! Nu måste den bara provköras till veckan.. Tack Räkan!



Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: nej jag använder alltid H&Ms så jag vet faktiskt ingen annan :)

2010-06-20 @ 13:01:21
URL: http://amandarosende.blogg.se/
Postat av: Fotograf Jessica

Allt bra med dig idag?

Va har ni för väder?

2010-06-20 @ 13:48:42
URL: http://jessicalillsmeds.se

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS