Beslutsångest..

2010-06-01 @ 23:11:02
Min mage har inte gjort lika ont idag utan jag har varit mer öm. Jag har lyckats plugga lite idag men har haft jätteont i huvudet hela kvällen och har inte orkat plugga mer, huvudvärken beror förmodligen på att jag är stressad över tentan. Men hur ska jag göra imorgon?

Har missat de två viktigaste pluggdagarna och jag vet inte om jag klarar av att skriva tentan imorgon eftersom jag har sådan ångest över att inte ha pluggat ordentligt. Jag vet att jag har chans på att skriva högsta betyg på den här tentan men inte som det är nu med två dagar borta - två dagar gör allt. Jag är en riktig sista minuten pluggare, allt under sker de tre sista dagarna innan tentan, det är då jag lyckas smälta allt och skapa en helhetsbild. Känns dumt att kasta bort chansen på högre betyg även fast jag egentligen långt inne bara bryr mig om att klara tentan. Det viktigaste är att klara kurserna helt enkelt. Men som skrivet är - beslutsångest utan dess like!

Vi hörs imorgon igen, med ett fattat beslut.
Kommentarer
Postat av: Malin

Ja absolut det ska jag verkligen göra, ska sätta mig och kolla igenom dina smycken! Du har så mycket fint :)

2010-06-01 @ 23:24:01
URL: http://lillirose.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS