Wheels!

2010-07-03 @ 10:04:20
Idag är en av mina favoritdagar på hela året - och jag jobbar.. Jag jobbar inte lite heller! Börjar kl 14.00 idag och slutar kl 16.00 imorgon utan en enda minut till rast. Livet är underbart ibland. Plus att jag egentligen skulle vara på Röda Korset idag så nu missar jag det med. Kan ju tillägga att jag har försökt få ledigt men ingen kan/vill jobba som vanligt.

Hur som helst så är jag glad över att vi var ute och åkte Charger igår efter jag slutat jobba så jag fått smaka på lite av kvällen som jag missar. Tyvärr slutade det med att vi blev stående på kajen eftersom bilen la av, så kan det gå! Eller ja, så blir det väl oftast.



Nu ska vi börja göra oss klara och jag ska packa för att jobba 26h, sen ska vi kika på bilutställningen på Nolia - underbart! En vacker dag ska jag köpa en egen gammbil. Vi hörs!
Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

2010-07-04 @ 20:15:30
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS