Vitvattnet!

2010-07-17 @ 18:02:08
Ja idag har vi varit hos Petra och Anders och det har varit dödsvarmt hela dagen! Det var iallafall jättekul att hälsa på dem. Vi gick ner till en sjö nära där de bor och det slutade med att hunden och Patrik badade, två blötdjur. Jag hade gärna doppat mig om jag inte varit sjuk fortfarande. Tänk er 23 grader varmt i vattnet? Bjuder på lite bilder från idag, visst ser det härligt ut?


Patrik åkte nyss iväg till jobbet och jag har vattnat mina kära jordgubbar som tyvärr inte mår så bra i den här värmen. Ikväll blir det lugnt för mig igen, måste ta igen mig från dagens bravader. Jag hoppas på en fin dag imorgon med då vi får besök!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS