Vädret?

2010-07-27 @ 09:56:45
Hallå vart är solen och de 23 varma graderna som lovades igår? Vädret suger och därför håller jag på att tvätta, ska färga håret (äntligen) och plocka undan lite här. Minns ens inte när jag färgade håret sist, och det syns. Jag måste ta mig tid att boka en klipptid snart också så jag slipper bli arg varje dag jag ska fixa till någon sorts frisyr. Men jag är i ett svårt läge just nu, ska jag spara ut håret igen eller klippa det kort igen? Dagens i-landsproblem!

Jag tror jag känner för att pyssla lite idag också! Fick min beställning med smyckesdelar igår så jag är lite nyfiken på allt jag kan göra. Köpte bland annat 5 meter kedja men de hade slut på pärlorna jag skulle ha till så min idé är förstörd. Nej nu ska jag gå och greja! Man kanske skulle gå på bio ikväll?


En underbar plats.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS