Upp och ner..

2010-07-13 @ 23:33:23
Så fort alvedonen börjar avta får jag ont i halsen men nu verkar det ha blivit ännu värre för jag tog en tablett för två timmar sen och de brukar räcka i fyra men jag har riktigt ont igen. Kanske får skylla mig själv? Ska ta en till tablett innan jag ska sova tror jag.

Följde med min pappa ner till havet då han skulle sätta dit motorn på båten, jag skulle meta och ta de lugnt i en halvtimma ungefär och det gjorde jag också. Jessica kom ner en liten stund med en envis liten bäbis som inte ville sova så nu har jag fått träffa lite folk iallafall. Inget napp som vanligt som ni säkert förstår..





När Patrik kom hem från jobbet skulle vi försöka oss på att meta i Hörnefors båthamn - ja gissa hur mycket fisk vi drog upp? Ingen.. Det är slut på fisk på riktigt. Jag ska börja fiska i fiskavdelningen på Ica Maxi. Hur som helst så har jag fått dunderont i halsen igen vilket känns riktigt surt då jag har tagit det hur lugnt som helst, inte gått fort eller blivit kall. Antar att jag är hänvisad till soffan/sängen resten av mitt liv, eller ja, imorgon åtminstonde. Nej nu ska jag lägga mig ner och se klart Sex and the City sen sova och hoppas på en bra dag imorgon!
Kommentarer
Postat av: Thea

Hejhej!

Just nu har jag en tävling i min blogg och det vore kul om du var med. Känner du för det så kom in och kolla om det kan vara av intresse.



http://snostilen.se/2010/july/tavling.html



Kram

Thea

2010-07-14 @ 12:12:03
URL: http://snostilen.se
Postat av: Jasmine

Hoppas att din hals känns bättre idag.

Gillar verkligen bilderna i inlägget. :)



Svar: Åh, världen är liten. Julia är en underbar vän. <3

Ja, jag jobbar faktiskt för fullt. Har fått jobb på ett café. Har jobbat ganska mycket i sommar faktiskt.

Kram

2010-07-15 @ 00:16:13
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS