Stora planer!

2010-07-15 @ 12:36:29
Idag ska jag försöka ligga lite i solen så jag får lite färg, får se hur bra det går och hur bra jag mår av värmen. Men om jag håller mig borta från all eventuell vind så borde det gå bra! Har hostat hela natten och somnade inte förrän 05.30 idag så jag steg upp för en timma sen ungefär. Min man kom hem där mitt i natten och lyckades somna fortare än mig, fusk.



Nej nu ska jag plocka undan lite efter mig sen dra fram solstolen och ta fram min bok. Har börjat på Sagan om de två tornen nu och som ni säkert förstår så tycker jag att den är hur bra som helst! Vad som mer väntar idag vet jag inte? Det är något fel på telenätet så just nu är jag avskärmad från omvärlden. Patrik är hos sin pappa hela dagen och kommer hem någon gång efter middagen så jag får plågas här i min ensamhet. Hoppas ni har en bra dag!
Kommentarer
Postat av: Natta

Hej tjejen =) Allt bra med dig i värmen? Med mig är det fint. Jag söker nytt jobb, så det är det jag håller tummarna för. Men vill inte skriva det exakt i bloggen bara.



Har du gjort nåt kul än så länge under sommaren?

Kram kram

2010-07-15 @ 12:43:39
URL: http://natta86.blogg.se/
Postat av: Patrik

usch för att ligga i solen i den här otäcka värmen XD



sv; haha jo men det komiska är att när jag var liten så fick jag hela tiden nya snuttefiltar när de gamla blev för äckliga, jag fäste mig liksom inte vid en utan det blev nya XD

2010-07-15 @ 12:51:46
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det är fan synd om oss sjuklingar;) Hoppas du mår bättre idag, idag är jag så gott som på benen faktiskt!:)

Ha det så gott i solen!

2010-07-15 @ 13:05:26
URL: http://www.aurorastudios-blogg.se/
Postat av: Annika

Härligt att glassa i solen!

2010-07-15 @ 16:08:24
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS