Solning..

2010-07-19 @ 11:43:28
Ska försöka sola lite idag, men jag vet inte riktigt hur varmt det är ute? Middagen blev jättegod igår och vi hade det så trevligt! Men det känns att jag inte är frisk än, kroppen var helt slut och huvudet konstigt. Det känns även idag då jag har ont i halsen igen, hosta och så blöder jag näsblod varje dag. Det var iallafall kul att få göra något roligt, verkligen värt!

Jag hoppas jag är helt frisk imorgon så jag och Patrik kan åka och tälta, skulle vara kul att ta sig iväg. Men vi får se hur morgondagen tar sig helt enkelt! Nu ska jag göra ett ryck, ses!



Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS