Så ja!

2010-07-26 @ 22:57:23
Nu är alla katter vattnade, matade och gosade med! Jag är rätt trött nu efter att ha jobbat så länge och ska snart krypa ner hos min andra hälft som är ännu tröttare än mig efter att ha jobbat idag. Jag kan även tillägga att han bara jobbat 9h och inte 24h som mig plus att han har spelat fotboll och kastat kniv nästan halva arbetsdagen och inte haft fullt upp med allt möjligt som jag. Nej jag skojar bara, han är trött på riktigt och jag är piggare helt enkelt så han behöver sova ordentligt inatt.

Efter jobbet blev jag hämtad på jobbet för att kalasa hos min mamma och pappa. Min mormor fyller 85 år idag och min morfar fyller 87 om några dagar så det blev middag med min moster och mina kusiner. Jag hade gjort ett jättefint halsband åt mormor som jag tyvärr inte tog något kort på. De är världens bästa och gulligaste morföräldrar! De pratar roligt också: "Köm nu Karin så fair vi hejm". Allt slutade i en skrattkatastrof när Julia var så snäll och lånade ut sin rockring åt oss alla, även min mamma, moster och morfar - årets roligaste och det finns på film!

Vi skyndade även förbi hos Patriks kompis David som flyttar till Norrköping nu från Malmö vilket gjorde att vi glömde bort att vi tänkt åka förbi katterna, men det löste sig ju! Nu ska jag se klart ett program sen hoppa i säng och läsa. Bjuder på två bilder på mig och P som har roligt. Som vanligt! Jag har svårt att tänka mig att någon annan är så lyckligt lottat som jag är med min man.

Kommentarer
Postat av: P

Jag är rätt säker på att jag är mer lyckligt lottad gumman :) pusso

2010-07-27 @ 05:52:38

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS